Idén is összeállításra került egy hosszú lista a világ legjövedelmezőbb márkáiról.
A kutatást a brit Brand Finance vállalat végezte, akik egy TOP 500-as listát készítettek el. Úgy gondolom a legtöbb cégvezető álma, hogy egyszer egy olyan sikeres vállalatot hozzon létre, ami hasonló eredményeket ér el. (Bár én úgy gondolom a legjobb 500-ban ott lenni is nagyon méltó és elismerő dolog).
A felsorolást hátulról fogom kezdeni, így még lesz időd megtippelni a végére, hogy melyik márka került fel idén a csúcsra.
TOP 10-ES SORREND:
- Verizon, márkaértéke 69,63 milliárd dollár
- Huawei (előző évben a 15. volt!), márkaértéke 71,23 milliárd dollár
- ICBC (kínai ipari és kereskedelmi bank), márkaértéke 75,11 milliárd dollár
- Facebook (én azt hittem előrébb lesz), márkaértéke 101, 20 milliárd dollár
- Samsung, márkaértéke 111,91 milliárd dollár
- Walmart (Az Egyesült Államok és a világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca), márkaértéke 112 milliárd dollár
- Microsoft, márkaértéke 184 milliárd dollár
Van tipped kik kerültek be a TOP3-ba? Itt elolvashatod.
+ Elárulom azt is, hogy ki lett a világ legyorsabban növekvő márkája!
- Google, márkaértéke 263,4 milliárd dollár
- Amazon.com, márkaértéke 350,3 milliárd dollár
A győztes pedig nem más, mint (dobpergés) az APPLE! Gondoltad volna? J Én nem lepődtem meg, márkaértéke már 355,1 milliárd dollár. Viszont az Amazon elég szorosan ott van a nyomában, lehet jövőre sikerül megelőznie, jövőre meglátjuk!
A világ leggyorsabban növekvő márkája pedig a TikTok lett. Becsült értéke háromszorosára nőtt a tavalyi eredményhez képest, értéke 59 milliárd dollár. Az alkalmazás sikere pedig egyáltalán nem csökken, sőt, dinamikusan növekszik napról napra. Lassan az egész világ ismeri és nézi vagy készíti a videókat az alkalmazásra.
+ Adat: Az 500-as listán szereplő cégek 48,64%-a az Egyesült Államokhoz, 19,31 %-a pedig Kínához köthető.
Legutóbbi hozzászólások