Összezavar téged a legújabb közösségi média platform, a Tik-tok? Úgy néz ki, mintha csak tinédzserek táncolnának rajta vicces zenékre? Pedig az applikáció ennél JÓVAL TÖBBET nyújt. Igen, vállalkozóknak is.

Amennyiben jól használod a Tik-tok-ot, akkor a termékedet/vállalkozásodat egy nagyon nagy közönségnek tudod bemutatni. Tudtad, hogy világszerte több, mint 500 millió felhasználója van? Természetesen nem mindenkinek lesz ez a platform jó megoldás, nem lehet mindent IS eladni rajta.

Pár fontos lépés indulás előtt: 

– Először is, a legfontosabb, hogy tanulmányozd a Tik-Tok-ot. Nézz körül, hogy milyen fajta tartalom népszerű, eladható a platformon.

 

– Figyeld meg, hogyan lehet interakcióba lépni a felhasználókkal.
Email eddig.

 

– Nézd meg, hogy a saját vállalkozásodat hogyan tudnád beilleszteni a Tik-Tok körforgásába.

 

– A Tik-Tok nem feltétlenül a komoly, leülős beszélgetésekre való. Itt a kreativitáson van a hangsúly. Továbbá a mókás, szórakoztató tartalmak, amik igazán népszerűek. (Természetesen lehetnek kivételek.)

 

Több lehetőséged is van híressé válni a Tik-Tokon. A legolcsóbb verzió a vicces videók készítése, hashtag-kihívások létrehozása. A Guess márka az elsők között volt, akik előrukkoltak egy hashtag kihívással. Arra biztatták a Tik-Tok felhasználókat, hogy viseljék a Guess új farmer kollekcióját az #InMyDenim hashtag-gel. Ezek azért is nagyon hasznosak, mert interakciót hoznak létre a márkád és a felhasználók között.

Amennyiben fizetni is hajlandó lennél, akkor pedig könnyen felkereshetsz „Tik-Tok influenszereket”, akikkel népszerűsítheted a vállalkozásodat. Bár pénzbe kerül számodra, de elvégzik helyetted a ,,piszkos munkát”. Azaz, kitalálnak egy kreatív megoldást, amivel eladható lesz a terméked.

Véleményem szerint egy dinamikusan növekvő platformról van szó. Érdemes kihasználni a lehetőségeket és kipróbálni magunkat rajta. Ráadásul már nem csak a fiatalabb generáció által nagyon kedvelt, egyre több felnőtt és idősebb ember regisztrál fel.