Új szereplő az e-kereskedelmi piacon

Az OTP csoport nemrég jelentette be, hogy még idén nyáron elindul webshopjuk, a fizz.hu. Első hallásra nem biztos, hogy arra gondolnánk, hogy egy olyan értékesítési modell kialakításra törekednek majd, mint az Emag. Pedig valóban erről van szó, ez a felület egyfajta online piactérként fog működni. Ráadásul nem csak saját, hanem más kereskedők termékei is ugyanúgy eladásra kerülnek majd itt.

„A fizz.hu folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal és termékportfolióval rendelkező webshop, nem titkolt célunk pedig az, hogy a jövőben Magyarország egyik legjobb webáruháza legyünk” – írta a fizz.hu 

Az OTP egyébként már évek óta fektet be más, olyan területekbe, ami nem a bankoláshoz kapcsolódik, ez lehet például robotika vagy magánegészségügy. Így ez a lépés csak külső szemlélőként volt igazán meglepő húzás.

Az új webáruházat az OTP Bank Nyrt. kizárólagos tulajdonában levő OTP Ecosystem Kft. fogja kezelni. A munkatársak nagy része az Emagtól jön majd, az ügyvezető igazgató pedig Szőcs András lesz, aki korábban a MOL vezetője volt.

A weboldal már jelenleg is elérhető, ám termékek helyett még csak egy rövid tájékoztatás fogad minket arról, hogy mi és mikor várható. Friss információért pedig arra kérnek minket, hogy a fizz.hu LinkedIn profilját keressük fel, ahol napi szinten jelentkeznek részletekkel.

Az, hogy képes lesz-e tényleg felvenni a verseny az Emaggal, az majd a jövőben derül ki, mindenesetre én kíváncsian várom a fejleményeket.